Klachtenregeling

Ik heb graag tevreden klanten en doe hier mijn uiterste best voor. Want een tevreden klant is een trouwe klant en daar ben ik zuinig op.
Maar het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over je product of afhandeling van je bestelling door mijn webshop.

Ik verzoek je om de klacht eerst bij mij kenbaar te maken door te e-mailen. Ik doe mijn best om tot een goede oplossing te komen.

Ben je alsnog niet tevreden? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je als consument sinds 15 februari 2016  vrij om je klacht daar aan te melden. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Daarnaast kun je uiteraard ook kijken op de site van ConsuWijzer: https://www.consuwijzer.nl/

DEBORAH VERSCHEEN IN

Ik hou van cookies :-) Niet alleen van Oreo's, maar ook voor mijn website. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, ga ik er vanuit dat je hiermee instemt.